wtorek, 20 listopada 2012

Pretty things

Hi .!



Zapewne jak każda dziewczyna uwielbiam piękne rzeczy. Świecidełka, błyskotki, wszelkie cyrkonie to to, co przyciąga mój wzrok. Gdybym nie miała całej kolekcji naszyjników, pierścionków, opasek, bransoletek... Nie byłabym sobą ;p

Już od jakiegoś czasu szukam rzeczy na studniówkę. Szczęśliwym trafem udało mi się wylicytować sukienkę, za całkiem małą sumę z czego jestem niezwykle zadowolona. Na razie nie zdradzę jak wygląda, wszystko zobaczycie na zdjęciach w styczniu ;)

Mój problem pojawił się gdy starałam się dobrać do niej biżuterię. Przejrzałam chyba milion sklepów i jakoś nic nie wpadło mi w oko ;( Z pomocą przyszło mi ClothingLoves <wholesale clothing>. Kilka naszyjników na prawdę mnie zauroczyło .! Wybrałam już swój wymarzony :) Przedstawiam kilka produktów, na które szczególnie zwróciłam uwagę ;)
Oprócz biżuterii w sklepie Możecie znaleźć przepiękne sukienki <wholesale dress> , bluzki, sweterki... 

ClothingLoves <wholesale dress shipping> ma naprawdę duży wybór, więc myślę, że każdy znajdzie tam cos dla siebie ;) Poza tym wysyłają praktycznie do każdego zakątka świata ;)


P.S mam dla was małą niespodziankę .! Clothing Loves organizuje akcję promocyjną. Możecie dostać dowolnie wybraną rzecz ( biżuteria) .! SZCZEGÓŁY TUTAJ








Biżuteria, ubrania- www.clothingloves.net



11 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak wygląda sukienka;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ten ostatni naszyjnik jest piękny <3 :)
    nie mogę się doczekać aż pokażesz sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy naszyjnik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy jest cudowny :*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa ostatnie naszyjniki boskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja zamówiłam właśnie taki naszyjnik jak ten drugi, stare złoto <3

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam w tym roku studniówkę
    upatrzyłam już sobie sukienkę :)
    ten ostatni naszyjnik jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne!! :) szczegolnie ten naszyjnik na kroj kolnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oba sklepy. I z każdego mam przepiękne rzeczy z których jestem bardzo zadowolona.
    Z Wholesale stawiam zwykle na biżuterię i buty i są one mega. O wiele ładniejsze niż na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, będzie mi bardzo miło, jeśli go zaobserwujesz ;)